http://www.jurnal.md/ro/news/am-fost-sau-mai-suntem-inca-la-un-pas-de-razboi-bogatu-210313/
Am fost sau mai suntem īnc
ă la un pas de război?Tonul separatismului īl dau chiar ,,ai noștri", urmașii fideli ai lui Hitler și Stalin, cocoțați la putere aici, īn Republica Molotov-Ribbentrop... Dac
ă Chișinăul se vrea īn continuare separat de București, de ce n-ar vrea și Tiraspolul, și Comratul, și Taraclia, și... să fie separate de Chișinău? Exemplul este molipsitor...http://www.jurnal.md/ro/news/val-butnaru-avem-tara-ce-facem-cu-ea-ii-210181/
Val Butnaru: Avem
ţară. Ce facem cu ea? (II)Bineīnțeles că avem Țară: se cheamă Romănia īn frontierele sale de pīnă la ocupația rusească din 1940! Soluția? O găsiți īn art meu ,,20 de ani de Independență față de... Țară" pe site-ul www.proromania.net, pe care JC n-a binevoit să-l publice...
http://www.timpul.md/articol/deciziile-pentru-chisinau-se-iau-in-alta-parte-26801.html
Deciziile pentru Chi
şinău se iau īn altă parteRM-anomalie istorică! Nimeni n-o să reușească să facă din coadă de șopīrlă-șopīrlă... N-am avut și n-avem la cīrma acestui stat inventat adevărați patrioți, adică UNIONIȘTI! Toți au fost și sunt separatiști, nepoței de-ai lui Stalin și Hitler; pentru aceștia ,,Țara" se termină la Prut... Aici trebuie căutată cheia tuturor problemelor din Bīcenia...
http://www.jurnal.md/ro/news/intalnirea-filat-smirnov-scenariul-moscovei-negru-210314/
Īntālnirea Filat-Smirnov, scenariul Moscovei
Știut lucru: Smirnov e marioneta Moscovei și nu face un pas de capul lui... Iar Rusia vrea să prindă trei iepuri deodată: 1) să arunce praf īn ochii occidentului că, chipurile, ,,problema transnistreană" e pe cale de soluționare, 2) să obțină liberalizarea regimului de vize pt cetățenii săi, 3) să aducă īn Parlamentul de la Chișinău īncă vre-o 15-16 ,,eliberatori" și, astfel, să transnistrizeze īntreaga ,,țară" de pe malul Bīcului... Ce va urma-nu-i greu de ghicit...
http://www.jurnal.md/ro/news/moldovenii-se-tem-pentru-viitorul-copiilor-mai-pu-in-de-dispari-ia-rm-210877/
Moldovenii se tem pentru viitorul copiilor, mai puțin de dispariția RM
De-ar dispărea odată această creatură a lui Stalin și Hitler (RM) īmpreună cu toți nepoțeii lor! Existența frontierei īntre Romāni - rușinea Europei, iar existența īn continuare a acestei anomalii istorice este echivalentă cu stingerea ființei naționale īn aceste teritorii īn scurt timp! Viitorul nostru nu poate fi decīt romānesc, ori nu va fi deloc! Romānia Mare - unica salvare!
http://www.timpul.md/articol/noi-suntem-smecheri-nu-ca-nemtii-26804.html
Noi suntem
şmecheri, nu ca nemţii!O precizare doar: drumul R.Moldova spre UE trece prin București, altă cale nu există! RM va intra īn UE ca ,,Stat Independent" cīnd īși va schimba Nistrul cursul... Nu cred că actualii guvernanți sunt īn stare să īnțeleagă această evidentă realitate! Concluzia o faceți Dvs, stimați compatrioți.
http://www.timpul.md/articol/r--moldova-o-poveste-de-succes-fara-deznodamant-27380.html
R. Moldova, o poveste de succes f
ără deznodămāntDe ce vă doriți atīt de mult, maestre, să fie dizolvat Parlamentul imediat? Exact asta vor comuniștii! Și Dvs? Parlamentul nu poate fi dizolvat decīt după ce se operează modificări īn Constituție, evident, prin referendum, astfel ca Președintele să fie ales de către īntreaga populație cu drept de vot! Și, cu această ocazie, să fie modificat și art 13, care ar pune capăt tensiunilor inutile din societate! Īn afară de Constituție, este imperios necesar ca actualul Parlament să facă cel puțin 2 modificări īn Codul electoral: 1) să īntroducă votul electronic și să le asigure, astfel, cetățenilor RM, plecați de nevoie peste hotare, posibilitatea reală de a vota; 2) să se revină la votul uninominal pe circumscripții, astfel, ca alegătorii să voteze persoana concretă și nu lista... Abia după asta ar putea fi dizolvat Parlamentul, iar alegerile parlamentare să fie comasate cu cele prezidențiale...
http://unimedia.md/?mod=news&id=39475
Lupu: Pre
şedintele va fi ales doar cu păstrarea AIE|
Lupu: ,,Republica Moldova este o
ţară și nu un proiect temporar. Integrarea europeană nu īnseamnă
renunțarea la suveranitate şi independenţă." Partea superioară a machetei
Partea inferioară a machetei |
http://www.timpul.md/articol/r--moldova-tuseste-ca-sa-auda-lumea-ca-inca-n-a-murit----26709.html
R. Moldova tu
şeşte, ca să audă lumea că īncă n-a murit...Ba au avut și au un proiect guvernanții de pe malul Bīcului: să perpetueze consecințele Pactului Hitler-Stalin! Și ce dacă pierim?... Loc gol sub soare nu există: vin ruși īn locul nostu! Asta este a doua fațetă a proiectului lor: să transforme Basarabia Romānească īn gubernie rusească! Și acest lucru īl realizează ,,democrații și liberalii noștri"... Somn ușor, națiune!
http://www.facebook.com/?sk=lf#!/
R.Moldova trebuie s
ă fie mai fermă īn chestiunea TransnistrieiLa prima etapă o soluție ar fi ca R.Moldova și Romānia, pe de o parte, și Ucraina și Rusia, pe de altă parte, sub egida ONU și a UE, să demareze de urgență negocieri īn problema unui schimb de teritorii: Ucrainei-să-i revină Transnistia (fără Tighina, bineīnțeles), R.Moldova-sudul Basarabiei și districtul Hotin, iar Romāniei-nordul Bucovinei! După care - RM ar trebui să revină la vechea denumire: BASARABIA!
http://www.jurnal.md/ro/news/basescu-romania-nu-i-pune-problema-anexarii-r-moldova-210469/
Romānia nu-și pune problema anex
ării R. MoldovaNu-i vorba de anexare, cum poți să anexezi ceva ce-ți aparține? Problema teritoriilor romănești īnstrăinate din stīnga Prutului trebuie pusă īn contextul nulității Pactului Molotov-Ribbentrop și īn lumina Actului Final de la Helsinki, care stipulează chiar īn art.1, că frontierele dintre state pot fi modificate pe cale pașnică cu acordul părților! Numai pe această cale RM poate deveni parte a UE, ca ,,stat independent"-niciodată! Din contra, existența īn continuare a RM ca ,,stat independent" va duce la stingerea ființei naționale romănești īn aceste teritorii īn scurt timp! Mai mult curaj, dle Președinte, acum e momentul!
Corect! Atīt Președintele Băsescu, cīt și īntreaga clasă politică de la București, ar trebui (e timpul!) să īnțeleagă: nu integrarea R.Moldova īn UE și, apoi, Unificarea, ci tocmai invers: (Re)Unificarea ca o condiție necesară și obligatorie ca și aceste teritorii romānești să devină parte a UE! Punct!
http://unimedia.md/?mod=news&id=39528
Voronin refuz
ă invitația lui Lupu: Parlamentul și Guvernul să-și dea demisia și īncepem negocierile de la zeroComportamentul comuniștilor nu face decīt să consolideze Alianța: acesteia nu-i rămīne decīt să excludă pragul de participare din Legea cu privire la Referendum și să orgnizeze Referendumul propriu-zis asupra necesității alegerii Președintelui de īntreaga populație cu drept de vot! Concomitent, ar putea fi modificat și art 13 din Constituție! Ar fi cazul ca PCRM să fie īn genere scos īn afara Legii, cu criminalii și dușmanii de moarte ai Neamului Romānesc n-avem ce discuta, locul lor e la groapa de gunoi a istoriei...
August 2011
http://www.timpul.md/articol/republica-moldova-20-de-ani-de-lupta-cu-sine-insasi--26152.html
Republica Moldova: 20 de ani de lupt
ă cu sine īnsăşiO radiografie bună a republicii Molotov-Ribbentrop, dar incompletă. Dacă nu vă supărați, vin și eu cu niște completări:
După 20 de ani de ,,Independență" PIB-ul pe cap de loc. al RM a atins ,,tocmai" 50% din nivelul anului 1991, acesta este de 4 ori mai mic față de cel al Romāniei. RM este cel mai sărac stat din Europa, nu-i īn stare să asigure nici dreptul la viață cetățenilor săi, din care cauză au emigrat circa 1.300.000 de persoane și exodul continuă; există pericolul real ca peste 4-5 ani ponderea băștinașilor să coboare sub 50%, iar asta īnseamnă sfīrșitul... RM, pe līngă faptul că este o anomalie istorică, ea pur și simplu nu poate exista ca stat independent, asta ar echivala cu stingerea ființei naționale din aceste teritorii īn foarte scurt timp... RM este un stat eșuat, ea nu-și controlează o bună parte din teritorii și frontiere, astfel, povestea despre integrarea RM ca stat independent īn UE este cea mai mare minciună și păcăleală pe care au promovat-o vreo dată guvernanții de pe malul Bīcului... Soluția pentru toate problemele este una singură: (Re)Unirea de urgență cu Patria-mamă Romānia! ... O nedumerire: de cīnd pt Dvs RM īnseamnă ,,Tară"? De aici și concluzia greșită: ,,secolul 21 va fi necomunist, sau nu va fi deloc pentru țara mea". Adevărul este altul: viitorul nostru ori va fi ROMĀNESC, ori nu va fi deloc! (www.proromania.net)
http://www.jurnal.md/ro/news/a-doua-limba-moldoveneasca-negru-209134/
A doua limbă moldovenească // NEGRU
Drag
ă Nicolae! Putem să batem apa-n piuă mult și bine, lucrurile nu se vor schimba aici, atīta timp cīt va exista republica Molotov_Ribbentrop! Dacă pīnă īn 1991 dădeam vina pe Rusia (URSS), de la proclamarea Independenței vina o poartă īn totalitate guvernanții ,,noștri", și cei vechi, și actualii... Ăstora le trebuie țară, pentru ei nu contează că acest stat este o anomalie istorică și faptul că ni se stinge Neamul văzīnd cu ochii, ei vor puterea, ca să profite de ea... Și dacă pentru ei această coadă de șopīrlă pe nume R.Moldova īnseamnă țară, automat au nevoie și de un popor care ar locui-o... Deci, există popor moldovenesc, și, dacă există un asemenea popor, este de la sine īnțeles: există și limbă moldovenească... Interesant, cum īnțeleg aceștia fraza din Declarația de Independență ,,...R. Moldova... este liberă să-și construiască prezentul și viitorul īn spațiul istoric și etnic al devenirii sale naționale"? Din păcate, īn R.Moldova īncă nu există o forță politică cu adevărat națională, care ar avea ca obiectiv declarat (Re)Unirea cu Patria-mamă, aceasta trebuie constituită de urgență! Dacă nu revenim la trupul Țării īn timpul cel mai apropiat, R.Moldova va deveni īn curīnd gubernie rusească și, atunci, vor dispărea și problemele de ordin identitar... Probabil, anume acet lucru și-l doresc nu doar comuniștii, ci și ,,democrații" și ,,liberalii" noștri care se află la guvernare... Dar noi, ce facem, stimați compatrioți? Cine este pregătit (și are și bani) să inițieze constituirea unui Partid al Reīntregirii Naționale că eu, unul, am eșuat anume din acest motiv, n-am putut rezolva problema finanțării. Proiectele de Statut și Program, ca și e-mail-urile la care mă puteți contacta, le puteți găsi pe www.proromania.net.http://www.timpul.md/articol/avem-si-noi-talibanii-nostri--26428.html
Avem
şi noi talibanii noştriMulțumesc pt atenție, dle T
ănase! Ăsta-i răspunsul măriei voastre la rugămintea mea insistentă de a-mi publica un articol legat de apropiata aniversare... Iată un fragment din acel articol:,,Īn calitate de deputat īn Parlamentul 1990-1994, am semnat și eu Declarația de Independență, din 2 motive: a) ca un pas necesar și obligatoriu de desprindere de imperiul rus; b) ca prim pas spre revenirea acasă, la trupul Patriei-mamă Romānia! Anume așa am īnțeles fraza din Declarație: ,,R. Moldova este liberă să-și construiască prezentul și viitorul īn spațiul etnic și istoric al devenirii sale naționale, ori, spațiul, despre care este vorba, nu este altceva decīt Romānia īn frontierele sale firești de pīnă la ocupația sovietică din 1940! Din păcate, toți guvernanții care s-au perindat la putere (inclusiv actualii), au īntors-o invers: ca Independență față de Romānia Și asta după ce īntreaga comunitate internațională și, īn primul rīnd, cele 2 țări semnatare, Germania și URSS, și chiar R. Moldova, au condamnat Pactul Molotov-Ribbentrop și l-au declarat nul ab initio. Spre deosebire de republicile baltice, care au lichidat consecințele Pactului diavolului, ,,ai noștri au mers pe calea perpetuării lor... Iată de ce toți ăștia, fără excepție, pot fi calificați ca cei mai mari separatiști și urmași ai lui Hitler și Stalin!..." Din păcate, dle Tănase, și patriotismul, și ,,naționalismul dvs luminat" se termină la Prut!... Vă amintiți discuția pe care am avut-o chiar īn biroul dvs prin aprilie 2006? Tocmai publicasem o Adresare către toate forțele de orientare național-patriotică īn care-i īndemnam să fuzioneze și să constituie un veritabil Partid (Mișcare) Unionist. Īn acea Declarație aveam o frază: ,,A fi patriot īn R. Moldova īnseamnă a fi UNIONIST!" Vă mai amintiți cum ați reacționat? ,, Păi ce, eu, care lupt pentru limba romānă, pentru istoria romānilor, dar sunt īmpotriva Unirii, nu-s patriot?". V-am răspuns atunci: ,,Nu, ești separatist!" Așa ai și rămas, dle Tănase! Eu am mai zis ceva (īn repetate rīnduri): ,,Celor care-i zic Rrepublicii Moldovva Țara, să li se usuce limba īn gură! Ați reacționat foarte bolnăvicios de fiecare dată... Īmi pare rău că v-ați asociat cu cei nominalizați de mine īn mai multe comentarii sau articole! Dar, vorba aia: Lupu-și schimbă părul, dar năravul-ba! Să ne auzim numai de bine!
http://www.timpul.md/articol/ce-ar-fi-fost-daca-nu-ar-fi-fost-anul-1812-25789.html
Ce ar fi fost dac
ă nu ar fi fost anul 1812? Dle Tănase, dlor din Mișcarea ,,Anul 1812". Consecințele anului 1812 au fost lichidate īncă īn 1918! De ce nu puneți īntrebarea altfel: ce ar fi fost dacă n-ar fi fost anul 1940? Sau, ce-i de făcut ca să lichidăm, cīt īncă nu-i prea tīrziu, consecințele Pactului Stalin - Hitler?http://www.timpul.md/articol/cei-cinci-presedinti-au-rostit-cuvantari-cine-are-dreptate-26603.html
Cei cinci pre
şedinţi au rostit cuvāntări: cine are dreptate?!Toate-s bune pīnă la un moment... Despre care ,,popor" vorbiți, dle Ghimpu? Si, dacă tot vorbiți despre adevărul istoric, de ce promovați ideea unei ,,independențe reale|" a RM? Și cīnd o să īnțelegeți că integrarea teritoriilor romānești īnstrăinate de la est de Prut e posibilă pe o singură cale: calea germană, īn cazul nostru - prin lichidarea consecințelor Pactului Hitler-Stalin? Degeaba zici ,,A'', dacă nu zici și ,,B"... Din păcate, īn republica Molotov-Ribbentrop nu există (īncă) un partid cu adevărat național-patriotic, adică, UNIONIST! E tocmai momentul potrivit să apară. Curaj, fraților!
http://www.facebook.com/ 27.08.2011
Cīteva gīnduri de ,,Ziua Independenței".
1. RM - creatura diavolului!
2. RM - colț de țară, și nu țară... Romānia īn frontierele sale de pīnă la
ocupația sovietică este Țara (= Patria) mea!
3. RM - stat eșuat!
4. Existența și īn continuare a RM ca ,,stat independent" este echivalentă cu
stingerea ființei naționale de aici īn scurt timp!
5. A fi patriot īn R.Moldova īnseamnă a fi UNIONIST!
http://unimedia.md/?mod=news&id=38045
Comentarii Amadeus.
In 1998, Vladimir Filat achita fostului spicher al Parlamentului, Dumitru Diacov, suma de 200 mii de Dolari, pentru a deveni ministrul privatizarilor. Filat cind a fost director al departamentului privatizarii si administrarii proprietatii de stat. In urma privatizarii "Moldovapromstroibank " prezent "Moldinconbank" ; ; ; ; FILAT a FURAT 5 milioane 326 mii de lei. A privatizat sanatoriul "Prietenia" din Sergheievka a fost vinduta cu doar 417 lei pe cind ea era estimata la cel putin 1 milion 528700 lei. Acele 6 fabrici de vin din Rusia parca au disparut fara urma in rma folosirii baghetei magice a lui Filat:"Orlovschii vinzavod", "Tverskoi vinzavod", "Votkinschii vinzavod"... Raportează abuz.
Un lucru nu pot sa inteleg, cum timp de citiva ani 1998-2001 a dovedit sa Prihvatizeze :"Farmaco Chisinau", "Agropetrol", "Ciment", "Neptun Nord", "Inmancommetal" ; ; ; ;, "Moldagrotehnica&q u ot;, "Piele", "Protos", "Ionel", "Faprochim". Este nevoie sa mai mentionez ca nenorocitul de Filat a mai prihvatizat si simpatica cladire de proportii considerabile care se afla la adresa bulevardul Stefan cel Mare 65 la intersectia cu strada Izmail vis a vis de magazinul Unic. Capodopera lui Filat este prihvatizarea Uzinei de ciment din Rezina, atuncea Filat a furat poporul moldovenesc de peste 14 milioane de $. Pe cind compania autohtona oferea 15 milioane $ Filat la vindut cu doar 200 mii $ companiei franceze "Finarge 26". Raportează abuz.
Amadeus, 21 august 2011, ora: 16:15;↑
![]()
A mai vindut teren din Rezina de 188,5 ha la un pret de 5,7 milioane lei, pe
cind pretul real era de cel putin 113,5 milioane lei. Sa mai mentionez si
prihvatizarea sau lichidarea pt cash a avioanelor MIG 29 si TU 154B. Ei cit pe
ce sa uit, Filantropul nostru a mai prihvatizat 6 avioane Tupolev si a alungat
de la lucru circa 200 de angajati ai companiei "Air Moldova". Ei ce oameni buni
sa-i "dam" unda verde talharului si contrabandistuluide Filat sa "mintuiasca"
Moldova pina la urma ? Dictatorul asta sa fie presedintele Moldovei ? Niciodata
!
JOS RAIA VERDE-ROSIE!JOS VORONIN SI FILAT! JOS HARBUZARII!
http://www.timpul.md/articol/%E2%80%A6daca-as-fi-basescu-as-recunoaste-limba-moldoveneasca--26391.html
dac
ă aş fi Băsescu, aş recunoaşte limba moldovenească!Ați uitat să le amintiți moldoveniștilor că au și ,,Dicționarul moldovenesc - romān" a lui Stati īn ajutor... Să vorbească, deci, alde voronon, lupu, filat, braghiș, sangheli și toți ceilalți nepoței ai lui Stalin pre limba lui I.D. Ciobanu și a lui V. Stati! Și să demonstreze lumii īntregi cīt de patrioți ai ,,țarii" lor sunt! Dar și denumirea ,,țarii" s-o schimbe de urgență, că și aceasta este de īmprumut: Moldova are dreptul să se numească doar partea din dreapta Prutului, că pe acolo curge rīul Moldova, iăr ,,țara" lor să și-o numească corect, după analogie: BĪCENIA! ȘI naționalitatea: BĪCENI!
http://unimedia.md/?mod=news&id=37628
Expert-Grup: Economia cre
şte pe consum, iar creşterea consumului ridică preţurileEu de multă vreme tot demonstrez că R.Moldova este un stat eșuat, insolvabil și falimentar la toate capitolele (vedeți www.proromania.net). Remitențele celor plecați de nevoie peste hotare, pe parcursul ultimilor 10 ani, au constituit circa 3-4 bugete de stat(aici sunt incluși și banii aduși īn numerar). Īncipuiți-vă ce s-ar īntīmpla, dacă cei plecați peste hotare n-ar mai trimite nici un ban măcar 3-4 luni de zile: RM ar intra īntr-un colaps total! Iată de ce, atīt guvernarea comunistă, cīt și actuala, liberal-democrată, stimulează indirect exodul populației (băștinașe). Pentru toți acești nepoței ai lui Hitler și Stalin important e să li se trimită bani ca ei să poată īn continuare domni (și fura) peste 5 județe și un cătun, vorba lui Mircea Druc. Există pericolul real ca peste 4-5 ani ponderea populației băștinașe să coboare sub 50%, iar de aici mai rămīne un pas ca aceste teritorii romănești să devină gubernie rusească. Spor la treabă, separatiștilor!
http://www.timpul.md/articol/eu-stiu-cine-va-fi-ales-presedinte-al-r--moldova-26285.html
Eu
ştiu cine va fi ales preşedinte al R. Moldova!Dar avem noi nevoie, īn genere, īn acest colț de Țară, de președinte? Sau de parlament, guvern, ambasade, raioane, vămi, armată ,,națională și multe altele? Noi, repet, le avem pe toate ăstea la București! E timpul să īnțeleagă toată lumea că Țara (Patria) noastră se numește ROMĀNIA īn frontierele sale firești de pīnă la ocupația sovietică din 1940! Nu-i mai ziceți republicii Molotov-Ribbentrop țară, dle Tănase, vă rog mult de tot! Īncercați să abordați și alte subiecte, precum: existența și īn continuare a acestei anomalii istorice pe nume R. Moldova (mai corect ar fi Bīcenia), este echivalentă cu dispariția ființei naționale de aici īn foarte scurt timp!, sau, unica soluție ca și aceste teritorii romāneăti să devină parte a UE este calea germană, adică, revenirea la trupul Patriei-mamă, de la care am fost smulși de hoardele rusești īn 1940! Un ziar ca Timpul, ar putea face foarte mult īn sensul educației patriotice și conștientizării maselor de necesitatea imperioasă a Reunirii cu Țara, rămīne doar șa vă doriți și Dvs acest lucru... Curaj!
http://unimedia.md/?mod=news&id=37680
Filat despre Istoria romānilor: Rog s
ă nu se facă speculații pe teme sensibileIlie Bratu, 12 august 2011, ora: 17:03;
![]()
Filat ne testează, vrea să vadă cīți am mai rămas, gata să ne ridicăm īn apărarea valorilor naționale. El, alături de comuniști și ,,democrați", abia așteaptă ca ponderea populației băștinașe să coboare sub 50%, după care īi va fi foarte ușor să ne transforme īn gubernie rusească. Din acest motiv, el nici gīnd n-are să īntroducă votul electronic, lui īi convine de minune ca soarta să ne-o hotărască cei veniți cu tancurile peste noi și urmașii acestora, mancurții, impostorii și cozile noastre de topor, iar partea cea mai conștientă, plecată de nevoie īn străinătate, să fie scoasă din joc, să nu participe la alegeri! Mobilizați-vă, organizați-vă, dragi tineri, și declanșați ultimul val al luptei noastre sfinte pentru Reunificarea Țării și Neamului Romānesc! Cīt īncă nu-i prea tīrziu!
http://unimedia.md/?mod=news&id=38045
Filat le sugerează colegilor din AIE să revină cu picioarele pe pămānt
Īn Declarația de Independență este stipulat: ,,RM este liberă să-și construiască prezentul și viitorul īn spațiul etnic și istoric al devenirii sale naționale, adică, īn cadrul Romāniei īn frontierele ei de pīnă la ocupația sovietică din 1940! Din păcate, și actualii guvernanți merg pe calea perpetuării consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop. Și ăstora le trebuie ,,țară, și ei vor să fie președinți, prim-miniștri, președinți de parlament, miniștri, ambasadori... Dar noi, repet, n-avem nevoie aici la Chișinău nici de președinte, nici de parlament, nici de guvern, nici de ambasade, vămi..., noi le avem pe toate ăstea la BUCUREȘTI! Noi fără Țară nu avem nici un viitor, din contra, vom pieri! Jos trădătorii de Țară și Neam!
http://www.jurnal.md/ro/news/in-1991-sua-incurajau-unirea-romaniei-cu-moldova-209779/
Īn 1991, SUA īncurajau unirea Romāniei cu Moldova
Dan Dungaciu: ...foarte puţine organe de presă din Republica Moldova pot fi
considerate independente.
Eu nu cunosc nici unul! Mai mult: nici un ziar de la noi nu este de orientare
național-patriotică, nici, măcar, echidistante nu sunt... Cīt n-ar fi de straniu,
toate au impus cenzura și nu permit cititorilor să-și dea cu părerea... Eu am
īncercat de nenumărate ori să-mi public articolele īn ,,ziarele noastre" Timpul,
JC, Ziarul de Gardă..., nimic! (vedeți www.proromania.net). Din contra, am fost
etichetat īn tot felul, īn special de dl Tănase...
http://www.timpul.md/articol/intalnire-secreta-intre-filat-si-voronin-pcrm-il-va-vota-pe-filat-presedinte-26332.html
Īntālnire secret
ă īntre FILAT şi VORONIN: PCRM īl va VOTA pe Filat Preşedinte·
Principala realizare a ,,Noii Alianțe" va fi reintegrarea ,,Țării", astfel, ca Transnistriei să-i revină 16-18 mandate īn Parlamentul de la Chișinău! Ce va urma? Evident, transformarea RM īn gubernie rusească... Ce Istorie a Romānilor, ce Limbă romānă, ce ecartament european, ce interconectare a rețelelor electrice și a magistralelor de gaze cu Romănia (UE), ce integrare europeană... Īnainte spre Rusia-mamă, frați basarabeni!http://www.jurnal.md/ro/news/-letopisetul-independentei-20-de-ani-in-20-de-zile-209298
/Letopise
ţul Independenţei: 20 de ani īn 20 de zileDupă 20 de ani de ,,Independență" PIB-ul pe cap de loc. al RM a atins ,,tocmai" 50% din nivelul anului 1991, acesta este de 4 ori mai mic față de cel al Romāniei. RM este cel mai sărac stat din Europa, nu-i īn stare să asigure nici dreptul la viață cetățenilor săi, din care cauză au emigrat circa 1.300.000 de persoane și exodul continuă; există pericolul real ca peste 4-5 ani ponderea băștinașilor să coboare sub 50%, iar asta īnseamnă sfīrșitul... RM, pe līngă faptul că este o anomalie istorică, o consecință directă a Pactului Molotov-Ribbentrop, aceasta pur și simplu nu poate exista de una singură, existența și īn continuare a RM ca stat ,,independent este echivalentă cu stingerea ființei naționale din aceste teritorii īn foarte scurt timp... RM este un stat eșuat, ea nu-și controlează o bună parte din teritorii și frontiere, astfel, povestea despre integrarea RM ca stat independent īn UE este cea mai mare minciună și păcăleală pe care au promovat-o vreo dată guvernanții de pe malul Bīcului... Salvarea noastră sub toate aspectele este una singură: (Re)Unirea de urgență cu Patria-mamă Romānia! Viitorul nostru ori va fi ROMĀNESC, ori nu va fi deloc! (www.proromania.net)
http://www.adevarul.ro/moldova/actualitate/minivacanta-Independenta-Ziua-Limbii-Romane_0_533346784.html
Minivacanţă de Ziua Independenţei şi Ziua Limbii Romāne
Avem toate motivele să sărbătorim... După 20 de ani de ,,Independență" PIB-ul pe cap de loc. al RM a atins ,,tocmai" 50% din nivelul anului 1991, acesta este de 4 ori mai mic față de cel al Romāniei. RM nu-i īn stare să asigure nici dreptul la viață cetățenilor săi, din care cauză au emigrat circa 1.300.000 de persoane și exodul continuă; există pericolul real ca īn scurt timp ponderea băștinașilor să coboare sub 50%, iar asta īnseamnă sfīrșitul. RM este un stat eșuat, ea nu-și controlează o bună parte din teritorii și frontiere, astfel, povestea despre integrarea RM ca stat independent īn UE este cea mai mare minciună și păcăleală pe care au promovat-o vreo dată guvernanții de pe malul Bīcului... Soluția pentru toate problemele este una singură: (Re)Unirea de urgență cu Patria-mamă Romānia!
http://unimedia.md/?mod=news&id=38117
Sugestia lui Țăranu: Moment potrivit pentru un nou partid
La ora actuală īn RM nu există nici un partid care ar avea ca obiectiv readucerea teritoriilor romānești de la est de Prut īn componența Patriei-mamă, acesta trebuie constituit de urgență! Cine ar trebui să-l constituie? Această datorie sfīntă le revine tinerilor de 30-40 de ani, bine școliți și educați īn spiritul Limbii Romāne și a Istoriei Romānilor! Cīteva nume: Gh. Cojocaru, V. Stăvilă, Octavian Țicu, Ana Guțu, Roman Mihăeș,Dumitru Vengher, Vitalie Lisnic, Eugen Rusu, Daniel Lache, Vitalie Călugăreanu, Aureliu Cornescu, Sandu Cioroi, Tudor Obadă, Igor Pletosu și lista poate continua cu multe altele, dar asta vă revine vouă, dragi tineri! Acum e timpul vostru: organizați-vă, mobilizați-vă, constituiți de urgență acest partid (Mișcare) și făuriți-vă viitorul cu propriile voastre mīini! Nu uitați: viitorul vostru european (și īn general) nu poate fi decīt romănesc, ori nu va fi deloc!
http://unimedia.md/?mod=news&id=38358
Voronin: Nici Lupu, nici Filat nu merit
ă să fie președinte
Ilie Bratu, 29 august 2011, ora: 10:09;
![]()
Cīt o să vă mai zbateți pt putere, vīrcolacilor? Noi n-avem nevoie aici, la Chișinău, nici de ,,președinte" nici de ,,parlament", nici de ,,guvern", nici de ,,armată națională (?!)", nici de ,,ambasade", nici de...: noi le avem pe toate ăstea la BUCUREȘTI! Existența frontierei īntre romāni - rușinea Europei! Jos hotarul de la Prut! Jos separatiștii și urmașii lui Hitler și Stalin!
http://unimedia.md/?mod=news&id=38333
Parad
ă la Chișinău!Ilie Bratu, 28 august 2011, ora: 09:37;
![]()
Despre care ,,popor" vorbește dl Lupu? Ce īnseamnă ,,și-a redobīndit independența?" De cīnd o coadă de șopīrlă se numește șopīrlă? Adevărați urmași ai lui Hitler și Stalin... Ăștia ne conduc, fraților!
http://www.timpul.md/articol/pldm-ul-iar-ne-prosteste-cu-referendumul-26256.html
PLDM-ul iar ne proste
şte cu referendumul!Un referendum ar fi necesar, pe o singură temă: Care, īn opinia Dvs, este cea mai scurtă cale de a ne integra īn UE: ca stat independent sau pe calea germană, īn cazul RM-prin lichidarea consecințelor Pactului Hitler-Stalin. Dar un asemenea referendum ar trebui să fie organizat numai și numai: 1)după ce vor fi aduși acasă cei 1.300.000 de conaționali de-ai noștri, plecați īn lumea largă, astfel, ca să poată vota și ei (căci nu doar bănuții pe care-i trimit aceștia ne interesează!), 2) va fi revizuită Legea despre Cetățenie după modelul țărilor baltice, mai pe șleau -,,eliberatorii" și urmașii acestora să fie lipsiți de cetățenia RM, 3) după ce le va fi acordată cetățenia RM tuturor basarabenilor care au fost nevoiți să se refugieze peste Prut īn 1940 și 1944 din calea hoardelor sovietice invadatoare și urmașillor acestora! Așa da!
http://www.timpul.md/articol/r---moldova-intre-o-poveste-de-succes-si-un-proiect-esuat-25990.html
R. Moldova, īntre o poveste de succes
şi un proiect eşuatFaceți progrese, dle T
ănase! Ați īnceput să vorbiți și dvs despre Unire, că mult v-a mai trebuit ca să īnțelegeți niște lucruri evidente... Doar că unionismul domniei voastre este la fel de pervers ca și a lui Ghimpu, Petrenco, Pavlicenco, Roșca și mulți alții... Fiindcă, atunci cīnd afirmați fără drept de apel (de parcă ați fi Dumnezeu) că Unificarea se va produce doar după ce RM va adera la UE, de fapt inoculați ideea că aceasta se va produce cīnd va zbura porcul!... Din simplul motiv că RM va adera de una singură, ca stat ,,independent" la UE cīnd va zbura porcul! Am făcut zeci de comentarii chiar la unele articole scrise de domnia voastră, īn care am demonstrat cu zeci de argumente că RM are o singură soluție ca să devină parte a UE: calea germană, adică, prin revenirea la trupul Țării, prin lichidarea consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop! E timpul să īnțeleagă toată lumea și, mai ales, formatorii de opinii (asta-dacă nu cumva au o altă misiune) o realitate simplă de tot: nu integrarea RM īn UE și, mai apoi Unificarea, ci tocmai invers: Reunificarea ca o condiție necesară și obligatorie ca și aceste teritorii romānești īnstrăinate să devină parte a UE! Īn rest e apă de ploaie... Călcați-vă un pic pe orgoliu și accesați www.proromania.net, s-ar putea să vă fie de folos! Apropo, dle Tănase, de ce nu-mi luați și mie un interviu, sau, de ce nu vreți să-mi publicați un articol, īn calitatea mea de semnatar al Declarației de Independență sau, de ce nu deschideți o rubrică permanentă unde să-și poată da cu părerea și muritorii de rīnd asupra problemelor și soluțiilor republicii Molotov-Ribbentrop? Īn rest-tot respectul!
http://www.facebook.com/30.08.2011
Un proiect de ţară pentru Republica Moldova
www.timpul.md
RM are un singur lucru de făcut: să urmeze calea balticilor, să lichideze consecințele Pactului diavolului; īn cazul nostru - să se reunească cu Patria-mamă! Nimeni n-a reușit și nu va reuși să facă din coadă de șopīrlă - șopīrlă, degeaba se screm guvernanții ,,noștri". Mai multe vedeți pe www.proromania.net
http://unimedia.md/?mod=news&id=37555
Constantin Tănase: Voronin, Filat, Lupu și Ghimpu - niște nesimțiți
Ilie Bratu, 09 august 2011,
ora: 19:14; ![]()
Știați că la
,,Timpul" există cenzură? Dlui Tănase nu-i plac și alte păreri, decīt ale lui
proprii. Mă chinui de 2 zile să postez un comentariu la art d-sale ,,R. Moldova
īntre Povestea de succes și Proiect eșuat" și de fiecare dată sunt
blocat...Deoarece īl consider important, īl postez pe SITE-ul Unimedia și vă rog
și pe dvs, stimați internauți, să vă dați cu părerea.
,,Faceți progrese, dle Tănase! Ați īnceput să vorbiți și dvs despre Unire, că
mult v-a mai trebuit ca să īnțelegeți niște lucruri evidente... Doar că
unionismul domniei voastre este la fel de pervers ca și a lui Ghimpu, Petrenco,
Pavlicenco, Roșca și mulți alții... Fiindcă, atunci cīnd afirmați fără drept de
apel (de parcă ați fi Dumnezeu) că Unificarea se va produce doar după ce RM va
adera la UE, de fapt inoculați ideea că aceasta se va produce cīnd va zbura
porcul!... Din simplul motiv că RM va adera de una singură, ca stat
,,independent" la UE cīnd va zbura porcul!
Ilie Bratu, 09 august 2011,
ora: 19:16; ![]()
Am făcut zeci de comentarii chiar la unele articole scrise de domnia voastră, īn care am demonstrat cu zeci de argumente că RM are o singură soluție ca să devină parte a UE: calea germană, adică, prin revenirea la trupul Țării, prin lichidarea consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop! E timpul să īnțeleagă toată lumea și, mai ales, formatorii de opinii (asta-dacă nu cumva au o altă misiune) o realitate simplă de tot: nu integrarea RM īn UE și, mai apoi Unificarea, ci tocmai invers: Reunificarea ca o condiție necesară și obligatorie ca și aceste teritorii romānești īnstrăinate să devină parte a UE! Īn rest e apă de ploaie... Călcați-vă un pic pe orgoliu și accesați www.proromania.net, s-ar putea să vă fie de folos!
Ilie Bratu,
09 august 2011,
ora: 19:17; ![]()
(Apropo, dle Tănase, de ce nu-mi luați și mie un interviu, sau, de ce nu vreți să-mi publicați un articol, īn calitatea mea de semnatar al Declarației de Independență sau, de ce nu deschideți o rubrică permanentă unde să-și poată da cu părerea și muritorii de rīnd asupra problemelor și soluțiilor republicii Molotov-Ribbentrop? Īn rest-tot respectul!
Iulie 2011
http://www.timpul.md/articol/e-posibila-demisia-lui-filat-si-o-alianta-pcrm-pldm-25181.html
E posibilă demisia lui Filat şi o alianţă PCRM-PLDM?
15. De Ilie Bratu la 11.07.2011, ora 10:53
Toate componentele din actuala guvernare sunt o apă și un pămīnt... Dar au și un numitor comun cu pcrm: sunt cu toții separatiști, urmași ai lui Hitler și Stalin, cu toții īși doresc perpetuarea și ,,consolidarea" Republicii Molotov-Ribbentrop! Și toate astea-īn timp ce Neamul ni se stinge văzīnd cu ochii... Nu durează mult și noi, băștinașii, vom coborī sub 50%, iar de aici, pīnă la dispariția totală din aceste teritorii, nu rămīne decīt un pas! Probabil că asta īși doresc cu toții... Vedeți art. ,,Viitorul nostru nu poate fi decīt Romānesc, ori nu va fi deloc!" pe site-ul www.proromania.net. De ce credeți că dl Tănase nu vrea să-l publice?
16. De Constantin la 11.07.2011, ora 10:58
Din pacate avem prea multi politicieni, care vor sa fie mari sefi. Intre timp, R.Moldova este, pe departe, cea mai saraca tara din Europa. Potrivit datelor oficiale ale Fondului Monetar International, in 2010 fostele tari socialiste au avut urmatorul PIB pe cap de locuitori, in $ SUA: tarile din UE (prima cifra indica locul tarii la nivel mondial): 30. Slovenia - 23.706$; 38. Cehia - 18.288; 41. Slovacia - 16.104; 42. Estonia - 14.836; 45. Ungaria - 12.879; 47. Polonia - 12.300; 51. Lituania - 11.044; 54. Letonia - 10.695; 70. Romania - 7.542; 74. Bulgaria - 6.334. Tarile candidate la UE: 44. Croatia - 13.720; 76. Muntenegru - 6.022; 82. Serbia - 5.233; 93. Macedonia - 4.431; 95. Bosnia-Hertegovina - 4.319; 101. Albania - 3.677. Tarile din CSI (inclusiv Georgia): 56.Rusia - 10.437; 63. Kazahstan - 8.883; 77. Azerbaijan - 6.008; 79. Belarus - 5.800; 99. Turkmenistan - 3.939; 110. Ucraina - 3.000; 118. Armenia - 2.846; 120. Georgia - 2.658; 129. Moldova - 1.630; 134. Uzbekistan - 1.380; 149. Kirgistan - 864; 155. Tadjikistan - 741. Asadar, R.Moldova are un PIB pe cap de locuitor de aproape 5 ori mai mic decat al Romaniei, si de peste 2 ori mai mic decat al Albaniei. In urmatorii ani sunt mai mari sanse, ca Moldova sa fie intrecuta si de Uzbekistan, decat Moldova sa se apropie macar de Ucraina, Armenia si Georgia. Croatia, care e tara catolica, e aproape de hotarul cu Italia si Austria, si are un PIB pe cap de locuitor comparabil cu Ungaria si Polonia, abia in 2013 se va integra in UE. Cu performantele economice actuale, oare in ce an va ajunge si Moldova in UE? Si atunci ce este de facut?
http://unimedia.md/?mod=news&id=36909
Cazul Kuzmin se repetă: MAE rus īl numește pe Iastrebceak ministru de Externe al Transnistriei
http://www.timpul.md/articol/constantin-tanase-cine-nu-i-cu-v--filat-e-cu-mafia--25270.html
Constantin Tănase: Cine nu-i cu V. Filat e cu Mafia ?
9. De Ilie Bratu la 13.07.2011, ora 14:05
După cum era și de așteptat, nici o construcție bazată pe minciună nu poate dura mult. Cea mai mare minciună și păcăleală pe care a promovat-o AIE este povestea despre integrarea RM īn UE ca stat independent! Conștient fiind că acest lucru este imposibil, cu ipocrizia care-l caractizează, Filat a hotărīt să spargă toate oalele de capul partenerilor de guvernare... De parcă el ar fi sfīnt... Nu v-ați īntrebat, pt ce merite a ajuns deputat pe lista PLDM feciorașul lui Lucinschi? (Un indiciu: Filat a fost șeful Departamentului pt Privatizare pe timpul domniei lui Lucinschi). Băiatul este mīnjit rău de tot și acum trebuie să plătească niște polițe... Șantajabil fiind pt trecutu-i dubios (ca să nu zic altfel), el va face așa cum īi dictează superiorii, adică cei de la Moscova: se va alia cu comuniștii! Nu văd nici o deosebire dintre Filat, Voronin, Lupu, Plahotniuc sau Ghimpu... Toți sunt o apă și un pămīnt; hoți, mafioți, mincinoși, farisei și trădători de Țară și Neam! Chiar dacă unii dintre ei se pretind a fi mari liberali și democrați! A fi democrat īncă nu īnseamnă să fii patriot! Iar a fi Patriot īn R.Moldova īnseamnă a fi UNIONIST! Iar ăstia toți, pomeniți mai sus, sunt separatiști, urmași ai lui Hitler și Stalin! Ei se screm din răsputeri să perpetueze consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop și să ne țină īn continuare separați de Țară și Neam ceea ce este echivalent cu stingerea ființei Naționale din aceste teritorii romānești! Iată de ce aceștia, toți fără excepție, se fac vinovați de īnaltă trădare de Tară și Neam! Toți ar trebui să stea la pușcărie și nu īn fruntea ,,țării". Și le-o mai spun o dată: noi nu avem aici la Chișinău nevoie nici de președinte, nici de parlament, nici de guvern: noi le avem pe toate astea la București! Țara (Patria) mea și a tuturor adevăraților patrioți din teritoriile romānești īnstrăinate din stīnga Prutului este ROMĀNIA īn frontierele sale de pină la invazia sovietică din 1940! Pe cīnd o veritabilă forța politică UNIONISTĂ care ne-ar duce acasă și, implicit, īn Europa? Ce zic intelectualii noști? Ce zic tinerii? Dar Academia de științe? Sau contemplăm neputincioși īn continuare cum ni se stinge Neamul... Vedeți www.proromania.net.
http://unimedia.md/?mod=news&id=36609
(video) Smirnov:
Dacă ne vom uni, va fi războiReunificarea RM se va produce, Moscova are tot interesul: pe de o parte va arunca praf īn ochii occidentului, pe de alta-va aduce īn Parlamentul de la Chișin
ău īncă vreo 15-18 <eliberatori>. Astfel, toată R.Moldova va deveni gubernie rusească! Si toate astea se vor īntīmpla din cauza nepoțeilor lui Hitler și Stalin aflați la guvernare la Chișinău, care asta și fac: se screm din răsputeri să facă din coadă de șopīrlă-șopīrlă, să perpetueze consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop... Dacă nu apare īn timpul cel mai apropiat un veritabil Partid (Mișcare) Unionist(ă), care ne-ar duce acasă și, implicit, īn UE și NATO-suntem pierduți! Ce facem, fraților? .http://unimedia.md/?mod=news&id=36769
Ghimpu declară că PLDM l-a retras pe Bodiu pentru Dodon. Filat: Declarații imorale
Ilie Bratu
, 20 iulie 2011, ora: 12:54;0
(0)Pe ghimpu īl cunosc de vreo 23 de ani, am fost și colegi īn primul Parlament, vă spun cu toată responsabilitatea; este un ,,0". Iar nepot-su este umbra lui! Degeaba ne facem iluzii īn privința lui Chirtoacă: nici el nu-i unionist! Ori, salvarea noastră este una singură: (Re)Unirea cu Țara! Este imperios necesar ca pe scena politică din R-ca Ribbentrop-Molotov să apară o nouă forță politică, un Partid (Mișcare) Unionist(ă). Cine să fie liderul?
http://www.timpul.md/articol/douazeci-de-ani-de-independenta-a-r--moldova-cum-arata-ea-25425.html
Sunt unul dintre semnatarii Declarației de Independență. Am votat Declarația ca un pas hotărītor de eliberare din īmbrățișarea mortală a ursului rusesc și ca prim pas spre revenirea acasă, la trupul Patriei-mamă Romānia, din care am fost desprinși de tancurile rusești īn 1940! Iată acea faimoasă frază, care ne obligă pe noi toți și, īn primul rīnd, pe politicienii de pe malul Bīcului să acționeze īn sensul lichidării consecințelor Pactului Molotov- Ribbentrop: <...R.Moldova este... liberă să-și construiască prezentul și viitorul īn spațiul istoric și etnic al devenirii noastre naționale!> Spațiul, despre care se vorbește, nu este altceva decīt Romānia īn frontierele ei firești de pīnă la invazia sovietică din 1940! Din păcate, toți guvernanții care s-au perindat la putere la Chișinău, inclusiv actualii, īnțeleg acel act istoric ca Independență față de Romānia, și nu față de Rusia... Iar experimentul de ,,Independență" a R.Moldova a eșuat definitiv și ireversibil! Strădaniile guvernanților, de ieri și de azi, de a face din coadă de șopīrlă-șopīrlă, n-au sorți de izbīndă! R.Moldova nu poate exista ca ,,Stat Independent", dacă vom continua să fim separați de Țară și Neam-se va stinge ființa națională īn aceste teritorii! Deja au emigrat circa 1.300.000 de băștinași de aici și exodul continuă... Ce se va īntīmpla peste vreo cīțiva ani, cīnd ponderea populației băștinașe va coborī sub 50% nu-i greu de ghicit... Īn concluzie: existența și īn continuare a R.Moldova ca ,,Stat Independent" este echivalentă cu stingerea ființei naționale din aceste teritorii! Spor la treabă, nepoțeii lui Hitler și Stalin, cocoțați la cīrma Republicii Molotov- Ribbentrop! Apropo, și eu sunt unul dintre cei plecați peste hotare cu concursul dlor Filat și Ghimpu
4. De Pardon la 19.07.2011, ora 09:46
D-le Bratu,dar de ce il puneti pe d-l Ghimpu pe acelasi cintarcu filat care distruge poporul la comanda evreilor?
De Ilie Bratu la 19.07.2011, ora 10:11Pt nr4. Gimpu e un unionist pervers. El se declară unionist, dar nu pune problema Unirii, Partidul său nu are un asemenea obiectiv, a declarat-o chiar el! La un miting de Ziua Națională a Romāniei, pe 1 decembrie 2009, a declarat că el este unionist, dar Reunirea se va produce după ce R.Moldova va deveni membru al UE..., adica-niciodată! El așa și n-a īnțeles ( sau nu vrea să īnțeleagă) că R.Moldova are o singură soluție ca să devină parte a UE: calea germană! Nu integrarea RM īn UE și, mai apoi, Unificarea, cum crede Ghimpu și alții ca el, ci tocmai invers: Reunificarea ca o condiție necesară și obligatorie ca și aceste teritorii romānești să devină parte a UE! Am avut mai multe discuții cu el pe această temă, i-am propus chiar să transforme PL īn Partid al Reīntregirii Naționale! Īntr-un exces de zel i-a ieșit porumbelul din gură: ,,...tu vrei lichidarea Statului R.Moldova, dar eu vreau īn Parlament.." și mă īndemna să votez cu toți unioniștii mei cu comuniștii, că el n-are nevoie de sprijinul meu, asta-doar l-ar compromite... Aș mai adăoga aici că el a fost unul dintre cei mai aprigi susținători ai variantei ,,0" a Legii cu privire la c Cetățenie, consecințele căreia le resimțim din plin azi... Mă opresc aici, deocamdată...
De Ilie Bratu la 19.07.2011, ora 11:04
Pt nr. 6. Eu aș veni cu un articol amplu la acest subiect, īn contextul apropiatei ,,aniversări", dar cine să mi-l publice? Am avut mai multe īncercări să public asemenea articole īn Timpul, dat fiind faptul că nu toată lumea are acces la internet, dar dl Tănase m-a ignorat de fiecare dată... Poate īl convingeți Dvs?
14.
De Ilie Bratu la 19.07.2011, ora 15:06Eu, cīnd am scris <pt nr. 6>, m-am referit la comentariul dlui Ion, care a fost șters īntre timp, creīndu-se, astfel, o confuzie... De altfel, ca și a dlui Ciocana... Așa īnțeleg cei de la Timpul dreptul la liber
ă exprimarehttp://www.timpul.md/articol/interviu-cu-alexandru-oleinic-avem-nevoie-de-o-fora-politica-noua-pentru-gestionarea-eficienta-a-arii-25556.html
Interviu cu Alexandru Oleinic: Avem nevoie de o forță politică nouă pentru gestionarea eficientă a țării
De Ilie Bratu la 22.07.2011, ora 11:30
Atīta timp, cīt pentru politicienii de pe malul Bīcului (vechi sau noi) ,,țara" se termină la Prut, n-au sorți de izbīndă! La ce bun alte partide gen Godea sau Oleinic, dacă tot separatiste vor fi? Sunt de acord, este imperios necesar ca pe scena politică din Republica Molotov-Ribbentrop să apară o nouă forță politică, dar - una UNIONISTĂ, și nu īncă un partid separaratist pe līngă cele existente... Asta n-au īnțeles dnii Godea și Oleinic... Mai așteptăm!
http://www.timpul.md/articol/moldovenii-imbatranesc-si-dispar-incetul-cu-incetul%E2%80%A6-25221.html
Moldovenii īmbătrānesc şi dispar īncetul cu īncetul
1. De Ilie Bratu la 12.07.2011, ora 09:34
Ați descoperit America! Și eu despre ce tot hodorogesc de vreo 20 și ceva de ani? Pt cei ce doresc să cunoască mai multe, accesați www.proromania.net. O precizare doar: dacă vom rămīne ,,independenți" și īn continuare, elementul autohton din aceste teritorii va dispărea, iar īn locul nostru vor veni alte și alte cohorte de ,,eliberatori"... N-a mai rămas mult timp pīnă cīnd ponderea populației băștinașe va coborī sub 50%, iar de aici rămīne un singur pas ca teritoriile romānești īnstrăinate din stīnga Prutului să devină gubernie rusească! Din păcate, prin politica lor de perpetuare și ,,consolidare" a Republicii Molotov-Ribbentrop, și guvernanții ,,noștri" foarte liberali și democrați, deopotrivă cu comuniștii, contribuie la stingerea ființei naționale din aceste teritorii! Iar povestea despre integrarea RM īn UE ca stat ,,independent" este cea mai mare minciună și păcăleală pe care au promovat-o vreo dată guvernanții de pe malul Bīcului! Este imperios necesar ca īn timpul cel mai apropiat să apară pe scena politică din R.Moldova un Partid puternic al Reīntregirii Naționale! Dragi tineri, dragi intelectuali, ce faceți? Treziți-vă din somnul cel de moarte și treceți la acțiuni! Cine-i liderul?
http://unimedia.md/?mod=news&id=36610
Kommersant: Moscova ia cu asalt Tiraspolul pentru a reunifica Republica Moldova
Moscova īși urmărește īn continuare interesele: īl va īnlocui pe smirnov cu o altă marionetă, va ,,reunifica" R.Moldova, aruncīnd praf īn ochii occidentului, și va aduce īn Parlamentul de la Chișinău īncă vreo 15-18 ruși proimperiali... După asta-rămīne o
problemă pur tehnică ca să transforme īntreaga Republică Molotov-Ribbentrop īn gubernie rusească! Asta ne așteaptă, oameni buni, dacă nu ne Reunim de urgență cu Țara! Īnțeleg oare cei care ne guvernează pericolul de moarte care planează asupra noastră? Și, dacă nu vor să īnțeleagă, ce facem? Vedeți și www.proromania.net.http://www.timpul.md/articol/prietenul-si-aliatul-meu-vlad-filat-24880.html
Prietenul şi aliatul meu, Vlad Filat
,,...īn ceea ce priveşte dosarul identitar lucrurile stau şi mai prost: echipa Filat a īnceput să promoveze un demers moldovenist apropiat de cel agrarian, potrivit căruia integrarea R. Moldova īn UE este concepută fără Romānia, ocolind Romānia..." Īn sfīrșit, dle Tănase, ați īnceput să īnțelegeți și Dvs că integrarea RM īn UE este posibilă doar pe calea germană, adică prin (Re)Unirea cu Patria-mamă! Perseverați pe acest subiect, poate-mi publicați, totuși, și articolul meu ,,Viitorul nostru nu poate fi decīt romānesc, ori nu va fi deloc!". Dacă l-ați pierdut, īl găsiți pe www.proromania.net. Succes!
http://www.timpul.md/articol/turcul-plateste-25641.html
Turcul plăteşte?
Dragă colega din Parlamentul ,,Independenței", dle Constantin Tănase! Te mai rog o dată, īn mod public, īn calitatea mea de semnatar al Declarației de ,,Independență", să-mi publici măcar acum, cu ocazia apropiatei aniversării, un amplu articol la acest subiect. Te rog să-mi respecți măcar de astă dată dreptul meu la liberă exprimare! Nu mă voi supăra dacă vei inaugura o rubrică de dezbateri la acest subiect: lasă lumea să-și dea cu părerea, am avea doar de cīștigat cu toții! Răspunsul īl aștept tot īn mod public! Cu respect.
De Perju la 26.07.2011, ora 16:44
P/u Dl Ilie Bratu - sunteţi o persoană puternică, duceţi o luptă grea pentru o cauză bună. Vă admir. Dar cum se poate face MAREA UNIRE, īn timp ce nu puteţi face MICA UNIRE a forţelor din RM, care strategic au acelaş ţel, dar au altă tactică de luptă? De ce nu luptaţi alături cu acele forţe care au acelaş scop strategic? De ce luptaţi cu īnverşunare īmpotriva lor, la bucuria propagandei Rusiei şi a comuniştilor şi īn determentul MAREI UNIRE? Oare nu aveţi aceiaş tactică ca şi a lui Roşca cu "mīinele curate" īmpotriva lui M.Druc, L.Lari, A.Moşanu, V.Matei... şi chiar şi īmpotriva lui Ion Aldea Teodorovici şi Gr. Vieru?
De Ilie Bratu la 26.07.2011, ora 17:34
Pt Perju: atīta timp cīt n-o să-i deosebim pe adevărații patrioți ai acestui Neam de pseudopatrioți, farisei, colaboraționiști, nemernici și KGB-iști (mai vechi sau mai noi)-nu avem sorți de izbīndă! Credeți, spre exemplu, că RM are vreo șansă să adere de una singură, ca stat independent, la UE și, ca mai apoi, să facem Reīntregirea? Sau, poate, eu am dreptate cīnd afirm: nu integrarea RM īn UE și, mai apoi, Reunificarea, ci tocmai invers: Reīntregirea ca o condiție necesară și obligatorie ca și teritoriile romānești din stīnga Prutului să devină parte a UE (calea germană)?... Mai multe-vedeți pe www.proromania.net, mă puteți chiar contacta! Să vă lumineze D-zeu!
26.
De Perju la 27.07.2011, ora 08:211.Dle Bratu - frate, cum s-ar zice, - īntr-o bună măsură sunt de acord cu gīndurile şi activitatea Dstră. 2. Sunteţi cunoscut p/u publicul larg din RM, eu sunt un simplu cetăţian, dar totuş este frumos să scriţi p/u un necunoscut "Să vă lumineze D-zeu!", care nu va jugnit cu nimica, doar a īntrebat!? 3. Posibil o să spuneţi că n-aţi dorit să jigniţi cu fraza "Să vă lumineze D-zeu!". Atunci 2 īntrebări 3.1. Oare Dumnezeu v-a luminat ca să nu faceţi UNIREA forţelor cu PNL (Dna Pavlicenco) care este fix pe aceiaş poziţie? 3.2. Oare Dumnezeu v-a luminat că trebuie de "bătut" (īmpreună cu propaganda Rusiei şi a comuniştilor) īn aceia care la fel sunt pentru UNIREA - REINTEGRAREA, dar pe altă cale decīt propusă de Dstră? Oare n-ar fi mai bine, īn cazul dat, să luptaţi fiecare pe cărarea sa pentru UNIRE!? 3.3 Oare Dumnezeu v-a luminat ca să nu vedeţi principalul duşman al UNIRII-REĪNTEGRĂRII - politica Rusiei şi agenţii lor - comuniştii, dar duşmanul principal al Dstră să fie cei care prin fapte concrete se luptă cu ocupaţia de către Rusia şi regimul comunist, cere retragerea Armatei Ruse, condamnă comunismul. Vă doresc sănătate şi succese
27. De Ilie Bratu la 27.07.2011, ora 12:42
Pt dl Perju. Am hotărīt să vă răspund și de astă dată,dat fiind faptul că așa gīndesc mai mulți. !)Cu dna Pavlicenco am discutat de mai multe ori, i-am propus de fiecare dată unificarea tuturor forțelor unioniste īn jurul PNL, cu condiția ca acesta să se transforme īn Partid al Reīntregirii Naționale, cu un nou Statut și Program (proiectele acestora i le-am īnmīnat chiar eu personal), al cărul obiectiv declarat ar fi readucerea teritoriilor romānești īnstrăinate de hoardele sovietice īn 1940 la trupul Țării! A refuzat de fiecare dată, zicīndu-mi că dacă vreau-să ader necondiționat la PNL. Atīta timp cīt īn Statutul PNL se vorbește despre crearea Uniunii Interstatale Romānia-R.Moldova și nu despre Reunificarea acestora, atīta timp cīt īn Statutul PNL se vorbește de 7 ori pe o singură pag despre țară, cu referire la R.Moldova-eu nu voi adera la acest Partid! Iar ceea ce afirmă dna Pavlicenco īn ultimul timp, o face īn nume propriu, īncălcīnd chiar propriul Statut... Cum adică, pe de o parte se declară unionistă, dar pe de altă parte vede Unirea prin:1) crearea Uniunii Interstatale Romănia-R.Moldova; 2)prin acordarea īn masă a cetățeniei romāne tuturor cetățenilor R.Moldova, inclusiv, celor din Transnistria... Ambele aceste gīnduri sunt extrem de periculoase și perfide și care urmăresc, de fapt, perpetuarea consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop!... 2)Nu cred că există cineva īn acest colț de Tară care a luptat mai mult decīt mine pt unificarea forțelor unioniste și crearea unui(unei) singur Partid (Mișcări) Unionist(e). Cīteva dovezi īn acest sens le puteți găsi pe www.proromania.net; 3)Că Rusia este dușmanul de moarte al Neamului Romănesc e lucru știut, am afirmat și demonstrat acest lucru de o mie de ori... Dar, cīt n-ar fi de paradoxal, nu Rusia este un impediment īn calea (Re)Unirii noastre, ci chiar pretinșii noștri patrioți aflați (sau care s-au aflat) la putere īn R-ca Ribbentrop-Molotov, pt care ,,Tară" se termină la Prut...; 4)Aveți īn vedere: puterea, prin structurile sale obscure, a știut să distrame fostul Front Popular din Moldova și să-l divizeze īn vreo 20 de partide și partiduțe, unul mai democrat decīt altul, și īn fruntea fiecăruia au pus cīte un Roșca!... Īn incheiere: ferește-mă Doamne de prieteni, că de dușmani mă voi apăra eu singur!
http://unimedia.md/?mod=news&id=36640
Voronin salut
ă formarea alianțelor AIE-PCRM īn raioane: Bravo!Nu v
ăd de ce n-ar face alianțe, la nivel local și chiar central. Din punct de vedere doctrinar nu există nici o deosebire īntre componentele AIE și PCRM: și unii, și alții vor același lucru: să perpetueze consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop, să ne țină īn continuare separați de Țară și Neam spre nenorocirea noastră... Pe ăștia īi interesează un singur lucru: cum să īmpartă cașcavalul! Așa că, stați liniștiți, se vor īnțelege! Īntre timp exodul populației băștinașe continuă... Ce va urma-am mai scris! Noapte bună Națiune!
Iunie 2011
http://www.timpul.md/articol/actuala-putere-are-nevoie-de-o-opozitie-reala-24536.html
Actuala Putere are nevoie de o Opoziţie reală...
6. De Ilie Bratu la 22.06.2011, ora 10:38
Dle Tănase! De ce nu abordați niciodată subiectul necesității stringente a (Re)Unirii cu Patria-mamă Romānia ca unică soluție pt a scăpa de trupele de ocupație și armamentul rusesc, de salvare de la pieire a ființei naționale și de integrare īn UE? Despre eșecul definitiv și ireversibil al experimentului īndelungat de ,,independență" a R.Moldova? Despre faptul, că nici o guvernare, indiferent de culoarea politică, n-a fost și nu va fi īn stare să facă din coadă de șopīrlă - șopīrlă? Și de ce nu vreți să-mi publicați nici un articol de-al meu legat de aceste subiecte? Pt cititori: vedeți www.proromania.net. Majoritatea dintre aceste articole au fost prezentate și ziarului ,,Timpul", n-a fost publicat nici unul! Și dacă Dodon a acumulat atītea voturi, e și meritul Dvs, că i-ați făcut publicitate pe pag ziarului și pe site vreo 2 luni de zile... Fiți Patriot, dle Tănase, adică - UNIONIST, e timpul!
http://unimedia.md/?mod=news&id=35423
Rezultate preliminare CEC: Chirtoacă - Primar!
Ilie Bratu, 20 iunie 2011, ora: 09:39;
![]()
Victorie pe muchie de cuțit, oricum, felicit
http://www.timpul.md/articol/cata-vreme-mai-rezista-barca-aie--24797.html
Cātă vreme mai rezistă barca AIE ?
Racul, broasca și o știucă... Unu-i romān, altu-i moldovean, și celălalt-pragmatic... Dar au și ceva īn comun: minciuna despre integrarea R.Moldova īn UE ca stat ,,independent". Ei īși dau seama că minciuna nu le mai trece și, ca să iasă basma curată, au īnceput să spargă oalele unul īn capul celuilalt! Și nici unul din ei n-are curajul să recunoască un adevăr evident: R.Moldova are o singură soluție ca să devină parte a UE: calea germană, īn cazul nostru-revenirea la trupul Țării! Iată de ce, cu aceștia nu avem nici un viitor! E nevoie ca pe scena politică din RM să apară de urgență un Partid al Reīntregirii Naționale, care i-ar oferi societății o soluție reală de integrare īn UE și de salvare a ființei naționale romānești de la pieire! Ce ziceți, dle Chirtoacă? Eu v-aș putea da o mīnă de ajutor! Curaj!
http://www.timpul.md/articol/in-semn-de-protest-diplomatii-moldoveni-parasesc-receptia-de-la-ambasada-rusiei-24161.html
ĪN SEMN DE PROTEST: Diplomaţii moldoveni părăsesc recepţia de la ambasada Rusiei
1. De Ilie Bratu la 11.06.2011, ora 08:28
E īncă o sfidare și un semnal clar că Rusia n-are de gīnd să-și retragă trupele de ocupație și armamentul de pe teritoriul R.Moldova. Iar un stat care nu-și controlează īntreg teritoriul și frontierele nu poate accede īn UE, să nu-și facă nimeni iluzii! Soluția este una singură: calea germană, (Re)Unirea cu Patria-mamă Romānia! Redevenind parte integrantă a Statului Romān, devenim automat parte a UE și NATO, acestea-s unicele forțe de pe glob, īn stare să-i forțeze pe ruși să-și respecte obligațiile asumate la Istanbul īncă īn 1999! Iar noi vom beneficia din plin de apartenența la structurile europene și euroatlantice! Asta ar trebui să īnțeleagă guvernanții noștri! Nu integrarea RM īn UE și, mai apoi, Unificarea, cum cred unii, ci tocmai invers: Reunificarea ca o condiție necesară și obligatorie ca și teritoriile romānești īnstrăinate de la est de Prut să devină parte a UE, ca singură soluție pt salvgardarea și conservarea ființei naționale romānești īn aceste teritorii romānești.
http://unimedia.md/?mod=news&id=35450
Igor Dodon: Nu recunoaștem īnfrāngerea!
Ilie
Bratu, 20 iunie 2011, ora: 20:28;
![]()
Dle tov Dodon! Sunt de acord c
http://www.timpul.md/articol/merkel-si-putin-transnistria-sa-aiba-reprezentanti-in-parlamentul-r--moldova-24517.html
La 21 Iunie 2011, ora 14:44
Merkel şi Putin: Transnistria să aibă reprezentanţi īn Parlamentul R. Moldova
8.
De Ilie Bratu la 21.06.2011, ora 16:48Rusia și Germania, dacă ne vor cu adevărat binele și se gīndesc la modul serios să lichideze acest focar de instabilitate din Europa, au un singur lucru de făcut: să lichideze de urgență consecințele Pactului Hitler-Stalin, pact, pe care l-au condamnat ambele state semnatare și l-au declarat nul ,,ab initio", altfel spus, să se revină la frontierele Romāniei de pīnă la invazia sovietică din 28 iunie 1940! După care-mai stăm de vorbă!
http://www.timpul.md/articol/rusia-a-pierdut-inca-o-campanie-impotriva-romaniei-24479.html
Rusia a pierdut īncă o campanie īmpotriva Romāniei!
22.
De Ilie Bratu la 21.06.2011, ora 10:08Rezultatele alegerilor locale din 5/19 iunie 2011 ar trebui să-i pună serios pe gīnduri pe politicienii de pe malul Bīcului. Acum ne bucurăm că am cīștigat primăria mn. Chișinău, dar victoria e īndoelnică: să nu uităm că majoritatea īn CMC o dețin comuniștii, ori, anume CMC decide aproape totul, primarul avīnd obligația să ducă la īndeplinire hotărīrile acestuia Dar ce ne așteaptă pe viitor? R.Modova ocupă temeinic ultimul loc īn Europa după nivelul de trai, ceea ce īnseamnă că exodul populației băștinașe va continua: ce se va īntīmpla peste vreo cīțiva ani, cīnd ponderea acesteia va coborī sub 50%? Cine a făcut o analiză: cīți dintre alegătorii incluși pe liste sunt plecați peste hotare și figurează doar cu numele? Cum asigurăm dreptul acestora să participe īn viața politică din Republică? Sau īi excludem īn continuare și-i lăsăm pe cei veniți cu tancurile peste noi și urmașii acestora să ne hotărască destinul? Am fost mărinimoși cu ei, le-am acordat cetățenia și acum ei ne hotărăsc soarta Stimată AIE! Aveți sarcina să īntroduceți de urgență votul electronic pentru toate tipurile de alegeri și să deschideți de 5 ori mai multe secții de votare peste hotare! Ca mai apoi, să-i organizați și să-i convingeți pe conaționalii noștri, plecați de nevoie īn străinătate, să participe la alegeri! Iar asta īnseamnă să le oferiți atīt lor, cīt și celor care au mai rămas acasă, o soluție reală, plauzibilă, de integrare īn UE! Povestea despre integrarea R.Moldova īn UE ca stat independent nu mai este credibilă Tot mai mulți concetățeni de-ai noștri īncep să-și dea seama că R.Moldova are o singură soluție să devină parte a UE: calea germană, īn cazul nostru, prin (Re)Unirea cu Patria-mamă Romānia! Sunt, oare, īn stare Filat, Ghimpu și Lupu să īnțeleagă măcar īn al 12-lea ceas acest adevăr și să acționeze īn consecință?
http://www.timpul.md/articol/%28video%29-vrem-libertate-pentru-moldova-24773.html
MITING DE ZIUA OCUPAţIEI SOVIETICE
(VIDEO) Vrem libertate pentru Moldova
Povestea despre integrarea R.Moldova īn UE ca stat independent nu mai este credibilă Tot mai mulți concetățeni de-ai noștri īncep să-și dea seama că R.Moldova are o singură soluție să devină parte a UE: calea germană, īn cazul nostru, prin (Re)Unirea cu Patria-mamă Romānia! Sunt, oare, īn stare Filat, Ghimpu și Lupu să īnțeleagă măcar īn al 12-lea ceas acest adevăr și să acționeze īn consecință? Dacă aceștia nu īnțeleg (sau nu vor să īnțeleagă ), e nevoie să apară urgent pe scena politică din R.Moldova un Partid Unionist, care i-ar oferi societății o șansă reală, și nu una demagogică, de a accede īn UE! Repet pentru a nu știu cīta oară: existența și īn continuare a R.Moldova ca ,,stat independent este echivalentă cu stingerea ființei naționale īn aceste teritorii īn foarte scurt timp! Să nu īnțeleagă cei din AIE această tristă realitate? In societatea ,,moldovenească există 3 categorii de alegători: 1) cei orientați spre Moscova, 2) stataliștii ( independentiștii, sau separatiștii ), 3) Unioniștii! Dacă primele două categorii sunt reprezentate de o sumedenie de partide și partiduțe, cea de-a 3-a nu este reprezentată de nici un partid! Nu există la ora actuală īn R.Moldova o forță politică care ar avea ca obiectiv declarat (Re)Unirea cu Patria-mamă, lichidarea consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop! Iar numărul unioniștilor e īn continuă creștere: intelectualitatea, noua generație, cei plecați la muncă īn țările UE, majoritatea celor care și-au redobīndit cetățenia romană ! Apariția unui Partid Unionist pe scena politică a R.Moldova este imperios necesară! Un asemenea Partid ar consolida forțele de orientare național-patriotică și le-ar mobiliza īn lupta sfintă pentru Reīntregirea Țării și asigurarea continuității Neamului Romānesc īn teritoriile romānești din stīnga Prutului! Un asemenea Partid trebuie constituit imediat, astfel, ca acesta să aibă timp să se consolideze și să participe la eventualele alegeri parlamentare anticipate din toamnă! Sunt sigur, un asemenea partid, dacă va fi īn stare să-i mobilizeze la alegeri și pe cei plecați de nevoie la muncă peste hotare, va cīștiga din prima majoritatea īn Parlament, cu condiția că vor declanșa imediat o vastă campanie de educare patriotică și conștientizare a populației despre necesitatea stringentă a (Re)Unirii cu Patria-mamă Romānia! Cine ar putea fi fondatorii unui asemenea Partid (Mișcări)? Ideal ar fi ca PL, PLDM și PD să fuzioneze, din care fuziune să rezulte Partidul Reīntregirii Naționale! Cu condiția ca acestea să īmbrățișeze deschis opțiunea unionistă ca unică soluție pentru salvgardarea și conservarea ființei naționale și de integrare īn UE! Nu integrarea īn UE și, mai apoi, Unirea, cum cred unii, ci tocmai invers: revenirea la trupul Țării, lichidarea consecințelor Pactului Hitler-Stalin, ca o condiție necesară și obligatorie ca și teritoriile romānești din stīnga Prutului să devină parte a UE! O altă soluție ar fi ca dl Dorin Chirtoacă să preia conducerea PL și să-l transforme īn Partid al Reīntregirii Naționale, bazīndu-se pe sprijinul de care se bucură īn rīndul tinerilor și a unei bune părți a societății, dar și din partea Statului Roman, cu condiția ca acesta să īmbrățișeze deschis opțiunea unionistă! Dacă dl Chirtoacă va īnțelege acest adevăr, succesul īi este asigurat și-i prezic un mare viitor! De nu - se va stinge īn neputință și rutină Nu mai avem mult timp la dispoziție: Unirea trebuie realizată urgent, altfel pierim ca Neam! Dacă n-o facem īn timpul cel mai apropiat, Basarabia va deveni gubernie rusească, ne așteapră aceeași soartă ca și pe romānii dintre Bug și Nistru, sau a celor din sudul Basarabiei și nordul Bucovinei, trecute arbitrar și ilegal la Ucraina: vom dispărea! Īn concluzie: viitorul nostru european (și īn general!) nu poate fi decīt romānesc, ori nu va fi deloc! Jos hotarul de la Prut! Jos consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop! Un singur Popor - o singură Țară! Deșteaptă-te, Romāne!
Mai 2011
http://www.adevarul.ro/moldova/actualitate/Peste_15-000_de_oameni_protesteaza_in_centrul_Capitalei-_-Cerem_demisia_actualei_guvernari_0_489551105.html
Peste 15.000 de susținători ai Partidului Comuniștilor au protestat īn centrul Chișinăului: Cerem demisia actualei guvernări!
Ilie Bratu
2011-05-29 12:09:07Priviți această imagine: nici un tricolor! Asistăm la un nou dezmăț al forțelor antinaționale și proimperiale, la o nouă provocare și sfidare a noastră, a băștinașilor, chiar acasă la noi... Să le răspundem <eliberatorilor> și cozilor noastre de topor prin votul nostru masiv īn alegerile din 5 iunie pentrui Dorin Chirtoacă și candidații din partea PL! Aveți īn vedere că neprietenii noștri īi vor aduce la urnele de vot și pe cei care-s cu un picior īn groapă... Așa trebuie să procedăm și noi! Ai īn vedere: votul tău poate fi hotărītor! Mobilizarea, fraților!http://unimedia.md/?mod=news&id=34448
Kremlinul dă de īnțeles soluționăm problema transnistreană acum sau niciodată
Ilie Bratu, 29 mai 2011, ora: 13:10;
![]()
)
![]()
<Problema>
transnistrean
http://www.timpul.md/articol/ucraina-ii-arata-pumnul-r--moldova-23538.html
La 23 Mai 2011, ora 09:39
EDITORIAL
Ucraina īi arată pumnul R. Moldova
11. De Ilie Bratu la 23.05.2011, ora 10:01
Ba nu <Să fie sănătoşi fraţii ucraineni>, ci să le stea īn gīt! Să-i ardă și să-i frigă pīnă cīnd nu vor retroceda teritoriile romanești și poloneze ocupate de ruși și făcute lor cadou. Īn Europa nu va fi liniște și stabilitate pīnă cīnd nu vor fi lichidate consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop! Știați că īn 1940, cīnd au ocupat rușii Basarabia și nordul Bucovinei, īn sudul Basarabiei și nordul Bucovinei romanii constituiau 90%? Știți cīți mai sunt acum? 12%! Asta este Ucraina, fraților! Reiau inițiativa mea din 9-10 mai: <Ce-ar fi, stimați prieteni, dacă am organiza si noi,adevarații patrioți din teritoriile īnstrainate de la est de Prut, pe 26 iunie (duminica), o demonstrație de 3 ori mai numeroasă decīt au organizat <eliberatorii> pe 9 mai? Lozincile care ar trebui sa ne īnsotească: <Jos hotarul de la Prut!>, <Jos consecințele Pactului Molotov-Ribbentrop!>, <Romania Mare-vechile hotare!>, <Vrem cu Țara, vrem in UE!> s.a.m.d. Demonstrații de acest gen ar fi bine de organizat in toate centrele universitare din Țară cu ajutorul tineretului studios de pe ambele maluri ale Prutului. Ce ziceți, suntem in stare? Aștept părerile voastre, după care voi reveni>. P.S. Īl mai rog o dată și pe această cale pe dl Tănase să facă publică această inițiativă a mea și să ofere cititorilor posibilitatea să-și dea cu părerea pe paginile ziarului <Timpul>.